Cine sunt si de ce ... vorbesc la Radio?

miercuri, 7 ianuarie 2009

Tema zilei de 7 ianuarie! - Sunt racit!

Sunt racit! Foarte racit! Iarasi! Din nou! Am devenit obisnuitul farmaciilor exact cum nea Gheorghe sau nea Ion (apropo, la multi ani tuturor sarbatoritilor zilei) sunt clientii fideli ai carciumei din satucul sau comuna lor. Semnez condica la farmacie cel putin de doua ori pe saptamana! Paracetamolul sinus e nelipsit de pe noptiera mea, unde sta fix langa Dune : Casa Harkonnen si veioza! Am incercat Humex, Oscilococcinum, Fervex, Coldrex, tzatza de matza de maimutza ... Nu mai pot! NU MAI VREAU! Asa ca, rogu-va, dati-mi, daca ma iubiti macar putin-putintel, remediu de raceala neconventionala. Nu raceala, remediul! Ca raceala e pe bune si cu de toate. Inclusiv cu raguseala ceea ce o sa auzi si la radio! Si totusi ... Exista si ceva bun atunci cand esti racit ... Ai maxima nevoie de ingrijire. Si daca esti cu adevarat norocos ... poate sora medicala ce se ingrijeste de suferinta ta, e EA! Sigur delirez! Cred ca am febra ... Da' daca delirez ... de ce s-a oprit filmuletzul tocmai cand incepeam sa ma simt mai bine? Nu! E clar! Am nevoie de metode alternative! Le astept de la voi. Deci sa-i dam bice...psi! La 021-334.81.57 sau pe mess la Y!ID tachesiface! De luni pana vineri, de la 10 la 13 la RRM Student FM pe 103.4 Mhz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu