Cine sunt si de ce ... vorbesc la Radio?

marți, 20 ianuarie 2009

Tema zilei de 20 ianuarie! - Amintiri din copilarie

Mi s-a facut dor de copilarie! De momentele in care grija mea cea mai mare era, probabil, cum sa ma julesc mai zdravan in genunchi, si cum sa tii fata de mana si sa ai senzatia ca ai descoperit Universul ... Eeeee, ce vremuri .... Da' inainte de asta, a fost perioada stalcitului de cuvinte, mai intai spere deliciul apoi spre disperarea familiei ... Pentru mine, decisiv a fost cuvantul traverseaza .... Varianta mea? Cu mult mai complicata ... TRASERFREAZA! Si lista ar putea continua. N-am un filmuletz fix la tema da' m-am gandit ca totusi s-ar incadra foarte bine in peisaj povestea lui Scatman John, cel despre care se spunea ca ar fi, in viata de zi cu zi, balbait ... Si ce daca? Nimeni in lume n-a fost in stare sa faca precum el PABADABADABUBADAPADABADU De fiecare data la fel! Insa revenind la oile noastre si la copilaria mea, care au fost cuvintele pe care le-ati pocit cand erati mici? Deci sa-i dam bice...psi! La 021-334.81.57 sau pe mess la Y!ID tachesiface! De luni pana vineri, de la 10 la 13 la RRM Student FM pe 103.4 Mhz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu