Cine sunt si de ce ... vorbesc la Radio?

marți, 30 decembrie 2008

Tema zilei de 31 decembrie!

2008. Un an in care noi, cei de la RRM Student FM, am avut, ca echipa, si victorii, si infrangeri, si realizari, si cateva esecuri pe care insa ni le-am asumat dar am si invatat din ele. 2008. Un an ajuns la final! Un an care isi merita retrospectiva! Si uite d-aia, impreuna cu mine vin Alex si Sergiu, colegii mei din productia RRM Student FM si comentam, in stilul nostru propriu si personal, tot ce s-a intamplat de-a lungul si de-a latul Pamantului. Daca ai ratat vreun eveniment important care a afectat planeta intr-o masura mai mica sau mai mare, iti povestim noi despre el! Asa cum ne pricepem noi. La Multi Ani dragilor, din partea echipei RRM Student FM! AAAAAAAAA! Si ar mai fi ceva! Sa va distrati, sa va simteti bine (cum spunea un coleg de-al meu de armata)! Si daca va intrebati care-i limita, raspunsul e: NICIUNA! Totul e permis! Odata-i noaptea dintre anii 2008 - 2009! Eu stiu bine ca ma voi distra si stiu si cum ... Voi fi Jim Carrey pentru prietenii mei ;)! Daca prestatia mea o sa fie la jumatatea domnului, ramane de vazut daca pe 1 ianuarie o sa mai am prieteni! Deci sa-i dam bice...psi! La 021-334.81.57 sau pe mess la Y!ID tachesiface! De luni pana vineri, de la 10 la 13 la RRM Student FM pe 103.4 Mhz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu