Cine sunt si de ce ... vorbesc la Radio?

marți, 16 decembrie 2008

Tema zilei de 17 decembrie - Orasul meu vs. orasul visurilor mele!

O data in plus, regulile democratiei se aplica in Tache si Face in spiritul si litera lor. Aduc din nou multumiri celor ce au votat si aleg, in ordinea numerelor de pe tricou si a voturilor obtinute la uninominalele de pe blog, tema cu numarul sase: Ce ati dori sa schimbati la orasul vostru ... Grea intrebare, cred ca pentru oricine locuieste in spatiul mioritic. Si pentru ca nu ma pot raporta, cand vorbim despre Romania decat la doua localitati, ma rog trei, daca iau in calcul si mai nou orasul coplariei mele, in care locuieste bunicul meu (le putea edilior s-o lase comuna), nu-mi ramane asadar sa ma gandesc decat la doua localitati. Una ar fi Neptun dar pentru ca il iubesc pe el, pe Neptun, neconditionat, el insemnand inainte de toate Marea, ma rezum la a-mi indrepta atentia catre Capitala Euopeana Bucuresti. Buuun. Nascut, crescut in Bucuresti, ii stiu defectele si inca ii mai caut calitatile si chiar ma mir cand il privesc prin ochii altora si ii vad fatetele atat de cunoscute dar asupra carora nu mai am ragazul in tumultul cotidian sa ma opresc si sa le privesc cu atentie. Si uite d-aia am dat un search pe youtube doar-doar imi voi aduce si eu aminte cum arata Bucurestiul meu natal si sa ma prind ce as vrea sa schimb la el, (evident daca mi-as dedica toata viata acestui scop nobil). Si cu surprindere am constatat ca orasul meu, si al vostru in egala masura, este un fel de dr. Jeckill care se transforma insa foarte des intr-un extrem de murdar domn Hyde. Sa ma explic: Daca ar fi sa ne "vindem" orasut turistilor, ca de, e capitala europeana si vazuram ce inseamna Viena, Budapesta, Praga, Paris, Londra si asa mai departe, pentru turisti deci, asezati confortabil in fotoliile lor etranjere, in cautare de destinatii de vacanta pe youtube, Bucurestiul arata asa: Misto orasul, da' noroc cu regretatul Gica Petrescu care repeta pana la exasperare "Bucuresti, Bucuresti" ca altfel riscam sa nu recunosc locatiile. Pentru ca Bucurestiul pe care il stiu eu arata, cand nu e an electoral, cu totul altfel ... Cu maidanezi, cu gropi, cu mizerie, cu fatade coscovite, cu aglomeratie si miros de transpiratie, cu etnii care mai de care, ma rog, Bucurestiul din sptele panourilor pubicitare pe care scrie mare WELCOME si foarte mic, doar pentru ochiul vigilent al romanului hatru, sacarilor! Adica Bcurestiul de zi de zi nu suna a romanta de Gica Petrescu ci a manea data la volum maixm, si nu miroase a sapun FA sau DOVE ci, in cel mai bun caz si doar daca ai noroc, a sapun de casa. Dar doar daca ai fost norocos. Caci Bucurestiul de zi cu zi, arata asa: Bun. Si daca am descoperit cele doua fatete ale Bucurestiului, spuneti-mi rogu-va boieri dvs., ce ati schimba la orasul asta si in cate mii de ani o sa ajunga el sa arate asa? Deci, ce ai schimba la orasul tau? Sau mai simplu, pur si simplu schimbam orasul? Deci sa-i dam bice...psi! La 021-334.81.57 sau pe mess la Y!ID tachesiface! De luni pana vineri, de la 10 la 13 la RRM Student FM pe 103.4 Mhz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu