Cine sunt si de ce ... vorbesc la Radio?

marți, 10 februarie 2009

Tema zilei de 10 februarie! - Mi-am ales favoritul!

In urma cu ceva zile am lansat, tot aici pe blog, dar si in direct la radio, provocarea ca noi, realizator si ascultatori de Tache si Face!, sa incercam sa depistam care e filmul ce va castiga premiul Oscar pentru cel mai bun film al anului 2008! Am promis atunci ca voi vedea toate filmele si, in cunostinta de cauza, voi spune care e, dupa mintea mea si dupa putirintele mele de intelegere, cel mai cel film ... Si, dupa parerea mea ... The Oscar Goes To ... Milk! Poate am dreptate, poate nu ... Pe 22 februarie vom afla impreuna! Insa pana atunci voteaza-ti favoritul! Deci sa-i dam bice...psi! La 021-334.81.57 sau pe mess la Y!ID tachesiface! De luni pana vineri, de la 10 la 13 la RRM Student FM pe 103.4 Mhz

4 comentarii:

  1. "Evadata" este dupa parerea mea cel mai bun film al anului 2008

    RăspundețiȘtergere
  2. Posibil sa ai dreptate Raluka insa, dupa cunostintele mele, da', ce-i drept, nu sunt vreun guru intr-ale filmelor, singura "Evadata" de care am cunostinta a aparut in 1999... Da' ma mai interesez. Oricum, alegerea mea e din lista Academiei Americane de Film ca daca era dupa sufletul meu ... tot cu Star Wars votam si asta inca din anii '70 ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. referitor la materialul din 1o februarie, cuvantul invocat de domnia ta in text, putirinte, adica, nu exista din cate stiu prin DEX.Asa ca, daca facem cap-coada un articol si il expun opiniei publice sa avem in vedere faptul, ca mai sunt si oameni care sesizeaza ca nu intotdeauna va pricepeti sa duceti la bun-sfarsit un act mai mult lingvistic decat eseistic.Asa ca mare grija..desi nu sunt cainele care moare de drum lung...!Dar, macar, putin respect pentru cititor daca pentru ascultator nu exista la radio!Cat despre alte lucruri care ne reprezinta, nu ne mai obosim mintea ca, saraca, trage la jug ca de fiecare data...ce sa facem?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da-mi voie, stimate/a anonim/a sa incep prin a-mi exprima bucuria pentru interesul manifestat pentru umilul meu blog. Pacat insa ca nu ma cunosti mai bine pentru ca atunci nu ai fi avut nevoie sa „vezi” ghilimelele aievea acolo unde oricare alt ascultator al meu le-a sesizat deja. Ma rog … Cestie (vezi ca nici cuvantul asta nu e in DEX) de intelect. Cat priveste insa respectul pe care il acord ascultatorilor mei … Esti intr-o regretabila eroare: daca nu te-as fi respectat, desi au fost voci care mi-au spus ca nu meriti, dat fiind modul tau de abordare, postarea ta n-ar fi aparut pe blog. Si din nou, ca dovada de respect, imi semnez dreptul la replica, salutandu-te cu deosebita stima, respect si multa consideratiune. Robert Tache

    RăspundețiȘtergere